REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
§1
Określenie usługodawcy
Właścicielem jest blackhair.sklep-kody.pl
E-mail: [email protected]
§2
Postanowienia ogólne
Regulamin określa zasady świadczenia usług informatycznych.
Sklep blackhair.pl świadczy usługi polegające na rejestracji w imieniu kupującego w wybranym
serwisie i przygotowaniu go do prawidłowego działania. Sklep nie sprzedaje kont tych serwisów, nie
udostępnia treści zawartych w serwisach, nie streamuje treści ani nie pobiera żadnych opłat za dostęp i
korzystanie z danego serwisu. Opłata za usługę dotyczy rejestracji z wykorzystaniem okresu próbnego
w wybranym serwisie i płatności w imieniu wykupującego usługę na blackhair.pl.
Użytkownik korzystając z danego serwisu zgadza się i akceptuje wszystkie regulaminy
serwisów. Znaki towarowe, nazwy, zdjęcia i materiały zamieszczone w serwisach są własnością
odpowiednich firm i zostały użyte jedynie w celach informacyjnych – zgodnie z prawem cytatu.
1. Sklep internetowy [dalej Sklep] świadczy usługi za pośrednictwem Internetu na podstawie
niniejszego Regulaminu [dalej Regulamin].
2. Klientem [dalej Klient] może być:
• pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych zamieszkała w
Polsce lub na terenie Unii Europejskiej,
• osoba małoletnia działająca za zgodą rodzica lub opiekuna prawnego.
3. Regulamin jest integralną częścią umowy świadczenia usługi zawieranej z Klientem.
4. Ceny podane w Sklepie są cenami ostatecznymi (zawierają wszystkie podatki i opłaty).
5. Uslugi dostępne w Sklepie są świadczone z najwyższą starannością i są wolne od wszelkich wad.
Odpowiedzialność za wady określona jest przez obowiązujące przepisy prawa, w szczególności art. 12 ust 1 pkt 13 ustawy o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 z późniejszymi zmianami), art 556 oraz 556 (1) 556 (3) Kodeksu Cywilnego (Dz.U. 1964 nr 16 poz. 93 z późniejszymi zmianami).
§3
Zamówienia
1. Zamówienia można składać w następujący sposób:
•za pośrednictwem formularzy interaktywnych dostępnych na stronach internetowych Sklepu
(koszyk klienta),
•e-mailem na adres dostępny na stronie internetowej Sklepu.
2. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie danych pozwalających na weryfikację Klienta.
Sklep potwierdza przyjęcie zamówienia poprzez wysłanie na podany podczas
składania zamówienia adres e-mail, wiadomości opisującej przedmiot zamówienia. W przypadku
podania niepełnych, błędnych, sprzecznych informacji przez Klienta podczas składania
zamówienia, Sklep skontaktuje się z Klientem w celu usunięcia błędów.
3. Dla stron wiążące są informacje widoczne na stronie internetowej Sklepu przy kupowanej usłudze
w momencie złożenia zamówienia. Dotyczy to w szczególności: ceny, charakterystyki
usługi, jej cech, elementów wchodzących w skład zestawu, terminów i sposobu dostawy.
4. Informacje znajdujące się na stronie internetowej Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu
Kodeksu cywilnego. Klient składając zamówienie, składa ofertę zakupu określonej usługi.
5. Składając zamówienie, Klient, składa ofertę zawarcia umowy sprzedaży/świadczenia zamówionych usług.
6. Po złożeniu zamówienia, na wskazany adres e-mail wysyłana jest wiadomość z informacją o
kolejnych etapach realizacji zamówienia:
•po weryfikacji złożonego zamówienia, Sklep przesyła na podany przez Klienta adres poczty
elektronicznej, informację o przyjęciu zamówienia do realizacji. Informacja o przyjęciu
zamówienia do realizacji jest oświadczeniem Sprzedawcy o przyjęciu oferty, o której mowa w
§3 ust. 5 powyżej i z chwilą jej otrzymania przez Klienta, zostaje zawarta Umowa
sprzedaży/świadczenia usługi.
7. Po zawarciu Umowy sprzedaży/świadczenia usługi, Sklep potwierdza Klientowi jej warunki,
przesyłając je na adres poczty elektronicznej Klienta lub pisemnie na wskazany przez Klienta podczas
składania zamówienia adres pocztowy.
8. W przypadku wyboru formy płatności przelewem, termin realizacji zamówienia będzie liczony
od momentu, w którym środki za zamówienie Klienta zostaną zaksięgowane na rachunku
bankowym Sklepu.
9. Sklep odpowiada przed Klientem na podstawie prawa rękojmi, regulowanego przez Kodeks
Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.) przez okres 24 miesięcy.
Dokładny opis procedury reklamacyjnej znajduje się w §6 niniejszego regulaminu.
§4
Płatności
1. Klient ma do wyboru formy płatności:
•płatność elektroniczna za pośrednictwem hotpay.pl (elektroniczna).
2. Ceny przesyłek określone są w podsumowaniu zamówienia.
3. Warunkiem wykonania usługi jest zapłata za usługę i przesyłkę.
§5
Dostarczanie usługi
1. Zamówioną usługę Sklep wysyła za pośrednictwem poczty email.
§6
Reklamacje /rękojmia/
W przypadku niezgodności usługi z umową, Klient powinien zgłosić do Sklepu reklamację usługi
wraz z opisem niezgodności.
2. Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni od momentu poinformowania
Sklep droga mailową o okolicznościach zaistniałej wady.
3. Sklep odpowiada przed Klientem na podstawie prawa rękojmi, regulowanego przez Kodeks
4. Klient w momencie wystąpienia wady, może zażądać od Sklepu (w ramach prawa rękojmi):
•poprawnego wykonania usługi;
•obniżenia ceny;
•odstąpienia od umowy – o ile wada jest istotna.
Sklep ustosunkuje się do żądań Klienta w ciągu 14 dni od momentu otrzymania żądania. Sklep
rozpatrzy żądania Klienta, biorąc pod uwagę następujące okoliczności:
•łatwość i szybkość poprawnego wykonania usługi;
•charakter wady – istotna czy nieistotna;
•to, czy usługa była wcześniej reklamowany.
5. Sklep może odmówić żądania Klienta dotyczących poprawienia lub wykonania usługi od nowa pod
warunkiem, że wykonanie usługi jest niemożliwa do zrealizowania, lub w porównaniu
z drugim z możliwych żądań, wymagałaby nadmiernych kosztów. Sklep zaproponuje w takim
wypadku alternatywne rozwiązanie.
6. Każdy Klient będący konsumentem może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania
reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania
sporów dotyczących zakupów internetowych, Klient może złożyć swoją skargę np.;
•za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem:
http://ec.europa.eu/consumers/odr/ ,
•za pośrednictwem śląskiego Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej w
Krakowie, przy ul. Ujastek 1 (budynek "S"), 31 – 752 KRAKÓW
https://bip.malopolska.pl/wiihkrakow
Przebieg postępowań w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich określony
jest przez aktualnie obowiązujące przepisy prawa (w szczególności w ustawie z dnia 23 września
2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich).
7. Wszelkie reklamacje dotyczące korzystania z Usług świadczonych przez Sklep należy przesyłać
na adresy podane w paragrafie 1 niniejszego regulaminu
§7
Prawo odstąpienia od umowy
1. Na podstawie ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014r., Klient będący konsumentem
ma prawo odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny.
2. Odstąpienie od umowy jest skuteczne, jeżeli dotyczy towaru, który również może się pojawić w
ofercie Sklepu lecz nie usługi, a Klient złoży w terminie 14 dni od daty doręczenia towaru,
oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Do zachowania terminu wystarczy złożenie oświadczenia
przed jego upływem. Forma złożenia oświadczenia może być dowolna, np.
•drogą mailową na adres podany w paragrafie 1 niniejszego regulaminu
•listownie na adres podany w paragrafie 1 niniejszego regulaminu
3. Klient zwraca towar do Sklepu w terminie 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od
umowy na swój koszt.
4. Sklep zwraca środki w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia. Sklep może wstrzymać
się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub
dostarczenia przez Klienta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi
wcześniej.
5. Sklep zwraca środki przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego posłużył się Klient. W
przypadku płatności kartą płatniczą, zwrot środków dokonywany jest na rachunek karty.
6. W przypadku, gdy Klient wybrał inny, niż najtańszy oferowany przez Sklep, sposób dostawy
przedmiotu , Sklep nie zwróci Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Sklep
zwróci jedynie koszt najtańszej dostawy danego przedmiotu do Klienta.
7. Klient pokrywa wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy (np. koszty opakowania,
zabezpieczenia, nadania).
8. Prawo odstąpienia nie przysługuje Klientowi w przypadkach umów:
• dostarczania treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie
świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Klienta przed upływem terminu do odstąpienia
od umowy i po poinformowaniu go przez Sklep o utracie prawa odstąpienia od umowy;
• w których przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy
komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało
otwarte po dostarczeniu;
• o świadczeniu usług, jeżeli Sklep wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Klienta, który został
poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sklep utraci
prawo odstąpienia od umowy.
9. Prawo odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny nie przysługuje Klientowi niebędącemu
konsumentem.
10. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy, będące wynikiem korzystania
z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania
rzeczy.
§8
Ochrona prywatności
1. Sklep przetwarza dane osobowe Klientów w zgodzie z obowiązującymi przepisami prawa w
zakresie określonym w Polityce Prywatności
§9
Środki techniczne
1. W celu korzystania ze Sklepu Internetowego, w tym przeglądania asortymentu i składania
zamówień na produkty, niezbędne jest:
a) urządzenie końcowe (np. komputer, tablet, smartphone) z dostępem do sieci Internet i
przeglądarką internetową typu Internet Explorer, Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari;
b) aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail);
c) włączona obsługa JavaScript;
d) akceptacja wykorzystywania plików cookies (wymagane w celu złożenia zamówienia).
§10
Postanowienia szczególne
1. W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sklep, niniejszy Regulamin stanowi
regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w rozumieniu art. 8 ust. 1ustawy z dnia 18 lipca
2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
2. Rodzaje i zakres sprzedaży towarów i/lub usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sklep są następujące:
•zawieranie umów sprzedaży on-line – w zakresie towarów sprzedawanych przez Sklep,
•zawieranie umów świadczenia usług on-line – w zakresie treści cyfrowych przez Sklep,
•przesyłanie wiadomości e-mail, w których Sklep potwierdza otrzymanie zamówienia,
przebieg realizacji zamówienia.
3. Tryb zawierania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną:
•w zakresie umowy sprzedaży on-line oraz umowy o świadczenie usługi przesyłania
wiadomości e-mail, w których Sklep potwierdza otrzymanie zamówienia, przebieg realizacji
zamówienia, - określone zostały w paragrafie 3 Regulaminu.
4. Warunki rozwiązywania umów sprzedaży i/lub świadczonych usług on-line określają bezwzględnie obowiązujące przepisy
prawa.
§11
Wejście w życie i zmiany Regulaminu
1. Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Sklepu.
2. Niniejszy Regulamin może zostać zmieniony.
3. Zmiany Regulaminu zostaną opublikowane na stronie Sklepu.
4. Informacja o zmianach Regulaminu zostanie przesłana Klientowi na adres e-mail wskazany w
ustawieniach konta.
5. Zmiany Regulaminu wchodzą w życie po upływie 14 dni od dnia ich publikacji w sposób
określony w ust. 3.
6. Sklep uznaje, iż Klient posiadający konto na stronach internetowych Sklepu zaakceptował
zmiany regulaminu, jeśli nie wypowiedział umowy do końca upływu okresu wskazanego w ust. 5.
7. W sprawach nieuregulowanych postanowieniami niniejszego Regulaminu właściwe jest prawo
polskie.
Polityka prywatności
POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Polityka prywatności zawiera zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Sklep, w
tym podstawy, cele i zakres przetwarzania danych osobowych oraz prawa osób, których dane
dotyczą, a także informacje w zakresie stosowania plików cookies oraz narzędzi analitycznych.
2. Administratorem danych osobowych zbieranych za pośrednictwem Sklepu Internetowego jest:
Blackhair Sebastian Kijowski
E-mail: [email protected] - zwana dalej „Administratorem”
3. Dane osobowe w Sklepie Internetowym przetwarzane są przez Administratora zgodnie z
obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) -
zwane dalej „RODO”.
4. Korzystanie ze Sklepu Internetowego, w tym dokonywanie zakupów jest dobrowolne. Podobnie
związane z tym podanie danych osobowych przez korzystającego ze Sklepu Internetowego Klienta
jest dobrowolne, z wyjątkiem:
•zawierania umów niepodanie w przypadkach i w zakresie wskazanym na stronie Sklepu
Internetowego oraz w Regulaminie Sklepu Internetowego i niniejszej polityce prywatności
danych osobowych niezbędnych do zawarcia i wykonania Umowy Sprzedaży lub umowy o
świadczenie Usługi Elektronicznej z Administratorem skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże
umowy. Podanie danych osobowych jest w takim wypadku wymogiem umownym i jeżeli osoba, które
dane dotyczą chce zawrzeć daną umowę z Administratorem, to jest zobowiązana do podania
wymaganych danych. Każdorazowo zakres danych wymaganych do zawarcia umowy wskazany jest
uprzednio na stronie Sklepu Internetowego:
•obowiązków ustawowych - podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym
wynikającym z powszechnie obowiązujących przepisów prawa nakładających na Administratora
obowiązek przetwarzania danych osobowych (np. przetwarzanie danych w celu prowadzenia ksiąg
podatkowych lub rachunkowych) i brak ich podania uniemożliwi Administratorowi wykonanie tychże
obowiązków.
5. Administrator dokłada szczególnej staranności w celu ochrony interesów osób, których
przetwarzane przez niego dane osobowe dotyczą, a w szczególności jest odpowiedzialny i
zapewnia, że zbierane przez niego dane są:
•przetwarzane zgodnie z prawem;
•zbierane dla oznaczonych, zgodnych z prawem celów i niepoddawane dalszemu
przetwarzaniu niezgodnemu z tymi celami;
•merytorycznie poprawne i adekwatne w stosunku do celów, w jakich są przetwarzane;
•przechowywane w postaci umożliwiającej identyfikację osób, których dotyczą, nie dłużej niż
jest to niezbędne do osiągnięcia celu przetwarzania;
•przetwarzane w sposób zapewniający odpowiednie bezpieczeństwo danych osobowych, w
tym ochronę przed niedozwolonym lub niezgodnym z prawem przetwarzaniem oraz
przypadkową utratą, zniszczeniem lub uszkodzeniem, za pomocą odpowiednich środków
technicznych lub organizacyjnych.
6. Uwzględniając charakter, zakres, kontekst i cele przetwarzania oraz ryzyko naruszenia praw lub
wolności osób fizycznych o różnym prawdopodobieństwie i wadze zagrożenia, Administrator
wdraża odpowiednie środki techniczne i organizacyjne, aby przetwarzanie odbywało się zgodnie z
rozporządzeniem i aby móc to wykazać. Administrator stosuje środki techniczne zapobiegające
pozyskiwaniu i modyfikowaniu przez osoby nieuprawnione, danych osobowych przesyłanych drogą
elektroniczną.
PODSTAWY PRZETWARZANIA DANYCH
1. Administrator uprawniony jest do przetwarzania danych osobowych w przypadkach, gdy – i w
takim zakresie, w jakim – spełniony jest co najmniej jeden z poniższych warunków:
•osoba, której dane dotyczą wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych;
•przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane
dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem
umowy;
•przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na
Administratorze;
•przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów
realizowanych przez Administratora lub przez stronę trzecią, z wyjątkiem sytuacji, w których
nadrzędny charakter wobec tych interesów mają interesy lub podstawowe prawa i wolności
osoby, której dane dotyczą, wymagające ochrony danych osobowych, w szczególności gdy
osoba, której dane dotyczą, jest dzieckiem.